Logo firmy: SITA Sp. z o.o.SITA Sp. z o.o.
- Urządzenia SITA - Angielski Podstawowy cz.1 - Angielski Podst...
Logo firmy: HireQ Carmel CassarHireQ Carmel Cassar
Usługi językowe dla firm (język angielski, włoski, maltański). Us...
Logo firmy: Akademia WSBAkademia WSB
Administracja Administracja publiczna i samorządowa Administr...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Sposoby pozyskiwania klienta

Id usługi: 16830 Data dodania: 19.04.2017
Sposoby pozyskiwania klientaW dzisiejszych czasach coraz trudniej jest nam pozyskać, a tym bardziej utrzymać klienta. Dlatego tak ważne jest stosowanie technik pozwalających na efektywną komunikację z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego oczekiwań.

Korzyści dla uczestników
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
• Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
• Poznają etapy sprzedaży,
• Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
• Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
• Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

Program szkolenia
1) Proces sprzedaży
• Jak rozumieć sprzedaż?
• Prospecting jako element „budujący przyszłą sprzedaż”
2) Cross i up selling
• Czym jest cross i up selling?
• „Co łączyć z czym?”
• Kiedy proponować inne usługi/produkty?
3) Prospecting czyli tworzenie bazy potencjalnych klientów
• Źródła prospectingu
• Rekomendacje - jako podstawowe i najskuteczniejsze źródło pozyskiwania nowych klientów
• Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem
4) Zasady komunikacji telefonicznej – jak zachęcić klienta do rozmowy
• Praca głosem
• Bariery komunikacyjne – co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą
• Jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie
5) Organizacja i zarządzanie czasem – planowanie sprzedaży
• Budowanie relacji z klientem – etapy skutecznej sprzedaży
• Rozpoznanie potrzeb
• Jak rozmawiać z klientem? Typy klientów i metody komunikacji z klientem
• Czego unikać?
• Co warto stosować?
7) Tworzenie i prezentacja oferty klientowi
• Kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi?
• Co powinno znaleźć się w ofercie?
• Jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty?
• Mów językiem korzyści
• Graficzna strona oferty
8) Rozmowa o ofercie
• Kiedy kontaktować się z klientem?
• Jak rozmawiać o ofercie? – sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści
9) Trudne sytuacje z klientem
• Nastawienie do pracy z klientem
• Techniki asertywnej komunikacji w sytuacjach trudnych
• Klucz do kontroli nad rozmową
• Analiza zachowań klientów, jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
• Odpieranie zarzutów i wykorzystywanie obiekcji klientów w budowaniu relacji
• Emocje klienta – jak reagować, aby uniknąć eskalacji
10) Finalizacja sprzedaży - etapy sprzedaży a finalizacja transakcji
11) Moje cele sprzedażowe - ćwiczenie
12) Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:



Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 116
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.