Logo firmy: Vespa Łukasz BrożeniukVespa Łukasz Brożeniuk
Centrum Szkoleniowo Doradcze VESPA zajmuje się organizacją obowią...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Lauren Peso Polska S.A.Lauren Peso Polska S.A.
Szkolenia: - Skuteczne zarządzanie czasem - Umiejętność wywiera...
Logo firmy: SILL Company Coaching & Consulting Łukasz LisSILL Company Coaching & Consult...
- doradztwo, - realizacja szkoleń (bhp, ppoż. I pomoc, wszelkie ...

Manager coachem czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu

Id usługi: 16861 Data dodania: 27.04.2017
Manager coachem czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.”

Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników.

Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja.

Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać.



Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
Czy ewolucja = coaching?
Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?



Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:



MENEDŻER COACHEM

czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu

( w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III)





CELE SZKOLENIA:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:



poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników
odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching
nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój
poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami
nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych



METODY SZKOLENIA:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

pracę w zespołach

gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach

dyskusje na forum grupy, case study

testy/ ankiety

wykład z prezentacją multimedialną (20%)



PROGRAM SZKOLENIA – 1 dzień



I. CO TO JEST COACHING

1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu

2. Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa

3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu

4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być



II. KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING

1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe

2. Coaching w biznesie

3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy



III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?

1. Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha

2. Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje

3. Cechy, umiejętności i postawa coacha:

zaakceptowanie zmian
umiejętność budowania relacji z pracownikami
aktywne słuchanie
docenianie/ pochwała
szacunek
udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej



IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM

1. Zawieranie kontraktu

2. Określenie potrzeb i celów

3. Cechy dobrego celu



V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE

1. Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe

2. Moc zadawania pytań otwartych

pytam, aby się dowiedzieć
pytam, aby rozwijać
pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia



VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW



VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

2. Indywidualny plan działań



Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Olejnik

Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.



W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 209
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.