Logo firmy: Edukacja Sp. z o.o.Edukacja Sp. z o.o.
Meble szkolne, meble biurowe, meble metalowe, meble ogrodowe, tab...
Logo firmy: Instytut Skutecznego Działania Ewa GrudzieńInstytut Skutecznego Działania ...
Szkolenia dla Kadry Zarządzającej: - Zarządzanie motywacyjne - ...
Logo firmy: Ośrodek Szkolenia Kierowców Juma Jerzy MasierOśrodek Szkolenia Kierowców Jum...
Prowadzimy kursy prawa jazdy Kat.B (tygodniowe, poranne oraz week...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Marketing dla małych i średnich firm

Id produktu/usługi: 846
Marketing dla małych i średnich firmNa początku po prostu ktoś komuś coś sprzedał. Gdy na towary było zbyt wielu chętnych, sprzedawcy ustalali zasady nie licząc się z nabywcą i szybko bogacili się. Nie zważali na kupujących, nie musieli o nich zabiegać ani dbać o nich po zakupie. Trudno uwierzyć, ale nie było marketingu. Stało się jednak tak, że sprzedających towary na rynku przybyło i panem sytuacji został KLIENT - o jego względy zaczęto konkurować, a w walce tej wygrywali ci, którzy stosowali marketing, nawet jeśli nie znali jeszcze tego słowa.
Współcześnie marketing jest kluczową działalnością firm, która wpływa na każdą osobę.

Korzyści dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się w jaki sposób określić pozycje swojej firmy na rynku oraz wyznaczyć ścieżki jej rozwoju. Poznają zasady i sposoby zbierania informacji z rynku oraz dowiedzą się jak je wykorzystać. Poznają narzędzia komunikacji marketingowej, a przede wszystkim będą mogli opracować strategię marketingową dla wybranej firmy lub produktu, z możliwością omówienia jej w trakcie szkolenia.

Szkolenie polecamy dla:

Działy marketingu, PR, sprzedaży. Dla tych, którzy zajmują się wizerunkiem i promocją firmy.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia pozwala na przećwiczenie omawianych zagadnień i rozwój nowych umiejętności. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o ćwiczenia praktyczne, zadania indywidualne i grupowe, gry, symulacje, burze mózgów oraz analizy przypadków.

Program szkolenia:

1. Określenie pozycji rynkowej i planowanie
* Istota i znaczenie marketingu
* Orientacja marketingowa
* Analiza SWOT firmy (analiza sił i słabości, szans i zagrożeń firmy)
* Macierz BCG (cykl życia produktu)
* Analiza porównawcza, czyli benchmarking
* Plany jednorazowe Plany operacyjne Plany strategiczne
2. Badania marketingowe i grupa docelowa
* Istota badań marketingowych
* Etapy procesu badań
* Projektowanie badań w firmie
* Raport i wnioskowanie
* Segmentacja rynku
* Wybór rynków docelowych
3. Marketing w małej i średniej firmie
* Komunikacja marketingowa
* Produkt, marka
* Cena
* Dystrybucja
* Promocja - specyfika i przydatność działań
o Reklama
o Sprzedaż osobista
o Promocja dodatkowa
o Public Relations
* Wydarzenia w firmie
* Marketing a sprzedaż
* Merchandising czyli tworzenie wizerunku produktu
* Marketing internetowy
* Telemarketing
* Nowoczesny marketing
* Organizacja marketingu w firmie
* Badanie skuteczności podejmowanych działań

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 431
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.