Logo firmy: PeZet Szkolenia Marcin ŻurekPeZet Szkolenia Marcin Żurek
W swojej ofercie posiadamy Szkolenia Stacjonarne, Weekendowe oraz...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: SITA Sp. z o.o.SITA Sp. z o.o.
- Urządzenia SITA - Angielski Podstawowy cz.1 - Angielski Podst...
Logo firmy: Instytut Skutecznego Działania Ewa GrudzieńInstytut Skutecznego Działania ...
Szkolenia dla Kadry Zarządzającej: - Zarządzanie motywacyjne - ...

Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Komunikacja interpersonalna i asertywność

Id produktu/usługi: 9487 Data dodania: 26.07.2013
Termin szkolenia: 13.08.2013

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcieliby poznać zasady skutecznej komunikacji, a także dowiedzieć się jak można przekazywać swoje decyzje i uczucia lub odmawiać innym, by być dobrze zrozumianym i zachować przy tym dobre relacje. Dzięki praktycznym ćwiczeniom zdobędziesz kompetencje do radzenia sobie
w trudnych sytuacjach interpersonalnych w życiu zawodowym i osobistym. Poznasz zasady prawidłowej komunikacji, dowiesz się jak wystrzegać się podstawowych błędów, prowadzących do nieporozumień, a także zyskasz solidne podstawy służące do budowy asertywnej postawy.

Program szkolenia

1. Podstawy skutecznej komunikacji
- Komunikacja werbalna i niewerbalna,
- Podstawowe błędy w komunikacji,
- Znaczenie komunikacji.
2. Techniki komunikacji - konstruktywna rozmowa
- Formułowanie przekazu i nieporozumienia między nadawcą i odbiorcą – jak ich unikać?
- Elementy NLP - model Zorro i model kanapki,
- Skuteczna argumentacja – sztuka perswazji.
- Aktywne słuchanie, parafraza i … kropka,
- Komunikaty „ja” i komunikaty „ty”.
3. Jak budować asertywną postawę?
- Świadomość własnych zamierzeń, wartości oraz praw,
- Techniki asertywnej postawy i komunikacji – jak komunikować niepopularne decyzje i niepomyślne informacje?
- Asertywna odmowa, pochwała, krytyka.


Czas trwania szkolenia: 6 godzin, 9:00 - 15:00

Cena: 360 zł; rabat: 300 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem

Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe

Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.

Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6

Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 222
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Personia Marta Woźny-Tomczak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.