Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Logo firmy: Face 2 Face Łucja FalfusFace 2 Face Łucja Falfus
Zapraszamy na kursy językowe grupowe lub indywidualne: - angie...
Logo firmy: Edu Century - English Best Way WołominEdu Century - English Best Way ...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...

Skuteczny telemarketing

Id produktu/usługi: 9490 Data dodania: 26.07.2013
Termin szkolenia: 29.08.2013r.

Dzięki proponowanemu szkoleniu poznasz najistotniejsze zasady skutecznej, ale także profesjonalnej rozmowy telefonicznej z Klientem. Dowiesz się, jakie elementy powinna zawierać skuteczna rozmowa, zdobędziesz umiejętności prezentacji produktu, a także poznasz sposoby eliminowania trudnych sytuacji i pokonywania obiekcji Klienta. Warsztatowe metody zapewnią Ci możliwość szybkiego wprowadzenia zdobytej wiedzy do codziennych obowiązków oraz pozwolą przećwiczyć realne sytuacje w kontekście nowych technik. Nie nastawiamy się na prezentowanie utartych zwrotów telemarketerskich, ale traktujemy kontakt telefoniczny jako profesjonalną rozmowę handlową i dążymy do wypracowywania skutecznych i jednocześnie indywidualnych rozwiązań.

Program szkolenia

1. Zasady telefonicznej komunikacja z Klientem
- Podstawy skutecznej komunikacji (aktywne słuchanie, parafraza, pytania otwarte),
- Specyfika kontaktu telefonicznego (tempo mówienia, ton głosu, długość rozmowy),
- To, czego klient nie widzi – znaczenie pozawerbalnych elementów w rozmowie telefonicznej,
- Etykieta rozmowy telefonicznej oraz jej dobra organizacja.
2. Trudne sytuacje w rozmowie handlowej
- Jak mówić o cenie?
- Jak walczyć z brakiem zainteresowania?
- Najczęstsze obiekcje Klientów i sposoby na ich pokonanie.
3. Etapy skutecznego telemarketingu
- Czy warto pracować na schemacie rozmowy?
- Ważny początek, czyli od czego zacząć rozmowę,
- Badanie potrzeb klienta,
- Język korzyści i zasady wywierania wpływu, czyli skuteczna prezentacja produktu przez telefon,
- Zbijanie obiekcji Klienta,
- Techniki finalizacji kontaktu: technika pytań zamkniętych, drobnych alternatyw, trybu warunkowego, domniemanej zgody.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin, 9:00 - 15:00

Cena: 360 zł; rabat: 300 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem

Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe

Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.

Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6

Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 252
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Personia Marta Woźny-Tomczak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.