Pisząc krótko: wszystko. Należy wziąć pod uwagę zarówno rozmiar sklepu (liczbę produktów, szacowaną liczbę zamówień, liczbę pracowników), zagadnienia logistyczne (czy towar mamy w magazynie, czy musimy synchronizować stany magazynowe, itd.), jak i specyfikę danej branży i klientów (np. narty sprzedaje się "bardziej" w konkretnym okresie, a kwiaty czy owoce szybko się psują). Tego typu kwestie wpływają na decyzje dotyczące drzewa kategorii, projektu graficznego, struktury informacji, wyboru hostingu, czy proponowanych metod płatności/wysyłki (sprzedając np. emerytom, nie ma co liczyć na to, że większość wpłat będzie wykonywanych kartą kredytową, itp.).
Na podstawie powyższych informacji można przystąpić do decyzji o wyborze platformy, jej wymogów technicznych, a potem projektowania samego sklepu (struktura informacji, projekt graficzny, itd.)
Zapytaj eksperta o szczegóły »