Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Mimo Multimedia Dobre Strony Internetu Wieńczysława Buda-PełczyńskaMimo Multimedia Dobre Strony In...
- strony internetowe, - sklepy internetowe, - strony www z pa...
Logo firmy: P.W. DORADO Dominik WieszczeczyńskiP.W. DORADO Dominik Wieszczeczy...
Wiertarki, wkrętarki, piły, młoty,szlifierki, wyrzynarki, spawark...
Logo firmy: Simple Frame Bartosz OsmulskiSimple Frame Bartosz Osmulski
PRODUKCJA FILMOWA - reklama TV - montaż filmów - zdjęcia filmo...
Pytanie do ekspertów:

W jakich portalach społecznościowych warto założyć profil sklepu internetowego?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Melonet - Paweł Nowacki
Nie ma na to pytanie jednej odpowiedzi, a to dlatego że każdy portal posiada swoją specyfikę. Dzieje się tak głównie ze względu na charakterystykę danego serwisu, sposobu jego działania oraz przede wszystkim od użytkowników.
W skrócie można to podsumować następująco:
Facebook - uniwersalne medium, odpowiednie do każdej grupy wiekowej i płci.
Twitter - bardziej specjalistyczne medium, skupiające wokół siebie głównie specjalistów, fanów sportów czy polityków.
Instagram - kierowany do młodszych użytkowników, choć nie tylko. Użytkownicy to w przeważającej liczbie kobiety. Medium to dobrze się sprawdza dla sklepów z asortymentem dla kobiet.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.06.10
Oceń odpowiedź:
2/0