Logo firmy: P.W. Kolmet Ireneusz MoskalP.W. Kolmet Ireneusz Moskal
Oferujemy usługi spawalniczo-monterskie wykwalifikowanymi pracown...
Logo firmy: Creative Events Paweł GocaCreative Events Paweł Goca
Dekoracje - wesele, ślub - Firma Artcom zajmuje się kompleksową o...
Logo firmy: Trans-ADR Sylwia MaliszewskaTrans-ADR Sylwia Maliszewska
ADR: doradztwo adr, sprawozdania roczne, raporty powypadkowe, pla...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy

Instytut Monitorowania Mediów

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 2761  

Firma w Odi.pl

ponad 21 lat

Miejscowość

Warszawa

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

Brak danych

Telefon

22 3... pokaż tel.22 323 73 10

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Instytut Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów służy swoim Klientom od 1999 roku. Początkowo opracował metody nowoczesnego monitoringu telewizji, które szybko znalazły uznanie wśród Klientów. W połowie 2000 roku IMM rozpoczął monitoring prasy. Kolejnym krokiem, uzupełniającym ofertę, było uruchomienie monitoringu stacji radiowych. Zakres usług IMM dopełniły wkrótce analizy internetu (koniec 2000 roku). W IV kwartale 2002 roku IMM założył oddziały regionalne (obecnie w 14 miastach), dzięki którym monitoruje prasę lokalną w dniu wydania gazet, ma także dostęp do lokalnych stacji telewizyjnych i radiowych.
Profesjonalny monitoring prowadzony przez IMM stał się bazą dla bardziej złożonych produktów i wiosną 2001 roku nasi Klienci otrzymali pierwsze indywidualne serwisy informacyjne, analizy przekazów mediowych oraz raporty wizerunkowe. Obecnie, dzięki zatrudnieniu specjalistów z dziedziny marketingu i public relations, opracowu-jemy kilkadziesiąt tego typu dokumentów miesięcznie. Są one cenione przez naszych Klientów, jako że stanowią dla nich bazę do tworzenia i modyfikacji prowadzonej strategii komunikacji.
Liczba pracowników realizujących usługi IMM to ponad 70 osób.
IMM specjalizuje się w zaawansowanych formach monitoringu, tak aby zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających Klientów, którymi są m.in.: agencje public relations, firmy z branż: finansowej, IT, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, chemicznej, spożywczej, budowlanej, paliwowej, a także instytucje centralne i rządowe.

Oferta firmy

Monitorowana przez IMM prasa to 400 gazet i czasopism ogólnopolskich oraz regionalnych.
IMM monitoruje 24 godziny na dobę programy 7 stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, tvn24, Polsat oraz TV4.
Prowadzony przez IMM monitoring radia obejmuje wybrane programy 9 stacji. Są to: PR1, PR3, RMF FM, Radio Zet, Radio PIN, Radio Plus, Radio ESKA, Radio dla Ciebie oraz Radio WAWA.
Firma monitoruje 140 portali, lecz ich liczba może zostać powiększona o kolejne, ważne dla Klienta. Istnieje również opcja, w której przeglądane są jedynie wybrane strony internetowe.
Oprócz bieżącego przeglądu mediów IMM wykonuje również monitoring zasobów archiwalnych. Ponadto, IMM przygotowuje raporty wizerunkowe, serwisy informacyjne oraz analizę skuteczności informacji prasowych.

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »