Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...
Logo firmy: Studium Techniki Dentystycznej Eugeniusz NagadowskiStudium Techniki Dentystycznej ...
Zespół Szkół Eugeniusza Nagadowskiego oferuje: - naukę w system...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Zachodniopomorskie Centrum Informatyki Piotr KowalskiZachodniopomorskie Centrum Info...
- Kursy komputerowe - Szkolenia informatyczne dla firm - Doradz...

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy

Obsługa klienta.com

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 4919  

Firma w Odi.pl

ponad 18 lat

Miejscowość

Kraków

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

Brak danych

Telefon

698 ... pokaż tel.698 878 806

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Obsługa klienta.com

Kompleksowa oferta szkoleniowa skierowana jest do wszystkich firm i instytucji, w których najbardziej istotnym miernikiem ich działalności jest profesjonalna obsługa klienta: recepcje, działy serwisowe, działy handlowe ( inside sales), biura obsługi klienta. Szkolenia z zakresu obsługi klienta są zawsze dostosowane do specyficznych potrzeb personelu danej firmy, odzwierciedlają ich problemy i specyfikę branży, są bardzo mocno oparte na aktywnym udziale uczestników a materiał szkoleniowy dostosowany jest do realiów pracy( forma szkoleń: miniwykłady, ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, case - study, ćwiczenia energetyzujące i uwrażliwiające). Szkolenia prowadzi Arleta Olczyk, która od 1997 roku przeprowadziła już kilkaset programów doradczo - szkoleniowych.

Oferta firmy

Wielostopniowe szkolenia z zakresu obsługi klienta ( moduły podstawowe, zaawansowane, intensywne), indywidualne konsultacje, rekrutacje do działów handlowych, recepcji i biur obsługi klienta. Szkolenia z autoprezentacji, technik wywierania wpływu. Badanie poziomu satysfakcji klienta. Nowe moduły z odgrywaniem ról, trudny klient, reklamacje, zażalenia, skargi, obiekcje. Specjalne programy doradczo szkoleniowe dla sklepów detalicznych.

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »