Logo firmy: G1 Artykuły POSG1 Artykuły POS
- podstawki pod foldery, ulotki - listwy na półki sklepowe - ze...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Dreso producent odzieży promocyjnej i reklamowej Waldemar RuraDreso producent odzieży promocy...
PRODUKCJA: - koszulki polo - T-shirty - bluzy i kamizelki pola...
Logo firmy: Niceday Dariusz Ammer, Grzegorz GruszeckiNiceday Dariusz Ammer, Grzegorz...
- Agencja reklamowa, ATL, BTL, - druk, - poligrafia, - iden...
Logo firmy

Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 1017  

Firma w Odi.pl

ponad 11 lat

Miejscowość

Warszawa

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

5-10

Telefon

885 ... pokaż tel.885 485 250

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.

PCM od 1994 roku jest wiodącą Firmą w obszarze outsourcingowych usług marketingu bezpośredniego. Wspieramy naszych Klientów w procesach pozyskiwania, obsługi, utrzymania i zwiększania wartości Klientów. Wielu naszych Klientów znajduje się na liście 500 największych Firm w Polsce. Od 2008 roku komunikację bezpośrednią wzbogaciliśmy o budowę relacji z Klientami. Połączenie unikalnej wiedzy i doświadczenia PCM oraz Partnerów z obszaru usług wsparcia sprzedaży stanowi duży, unikalny potencjał do optymalizacji procesów w każdej Firmie.
Utworzyliśmy Zespół Top Managerów, Parterów biznesowych z unikalną, innowacyjną wiedzą i doświadczeniem w zakresie: konsultingu w realizacji celów strategicznych Firmy, baz danych, komunikacji bezpośredniej z użyciem
innowacyjnych technologii teleinformatycznych, rozwiązań CRM oraz w internecie i mobile.
Jesteśmy laureatami nagród: Medal Europejski 2006 za bazy marketingowe, Medal Europejski 2007 za usługę telemarketingową, Mazowiecka Firma Roku 2009, Gazele Biznesu 2009, Gazele Biznesu 2008, Gazele Biznesu 2007, Gazele Biznesu 2006, wyróżnienie w konkursie Najlepsi Pracodawcy 2008, wyróżnienie w programie Inwestor w Kapitał Ludzki 2006.

Oferta firmy

1. Doradztwo w realizacji celów strategicznych Firmy.Obszary pozyskiwania, obsługi, utrzymania i zwiększania wartości Klientów.
2. Zarządzanie procesami komunikacji z Klientami.
3. Usługi bazodanowe.Zakres: poprawa jakości, uzupełnianie danych oraz analizy.
4. Użyczanie Baz danych, leadów, wysyłki elektroniczne.
5. Doradztwo w budowie własnego Biura Obsługi Klientów.
6. Kojarzenie Partnerów o podobnym profilu Klientów, o uzupełniających się usługach lub produktach.

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »