Strategia.FM jest agencją reklamową bazującą na ponad 14-letnim doświadczeniu zdobytym przy realizacji największych projektów dla Radia RMF FM, LEROY MERLIN POLSKA, TESCO POLSKA, instytucji samorządowych, oragznizacji i innych firm krajowych i korporacji międzynarodowych. Atutem firmy jest 14-letnie doświadczenie, profesjonalizm i zespół wiarygodnych partnerów oraz doskonałe kontakty z mediami, których owocami są sukcesy Klientów.
Oddziały Strategia.FM: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Lublin, Szczecin, Trójmiasto.
WYBRANE REALIZACJE 2008/2009:
• Eventy z okazji Dnia Dziecka w sieci TESCO Polska – czerwiec 2009
• Eventy Wielkanocne w sieci TESCO Polska 2009 – kwiecień 2009
• Szkolenia z Public Relations na Politechnice Częstochowskiej: Public Relations – Rozwój Osobisty i Kreowanie Wizerunku Lidera – kwiecień 2009
• Konto dla Studenta. Promocja konta Direct ING Banku Śląskiego – październik 2008
• Mistrzostwa Polski STRONGMAN z Mariuszem Pudzianowskim i telewizją TVN – sierpień 2008
• MERCEDES TROPHY, Promocja ekskluzywnej marki Otadr z port folio MARTINI BACARDI POLSKA – lipiec 2008
• Otwarcie Hipermarketu LEROY MERLIN POLSKA Zgorzelec/Goerlitz: Konferencja prasowa, oficjalna uroczystość dla VIP, impreza dla Klientów – czerwiec 2008
• Festiwal Przedsiębiorczości CSF Business Centre Club – kwiecień 2008
• Szkolenia z Public Relations na Politechnice Częstochowskiej: Public Relations – Sztuka Skutecznej Komunikacji – kwiecień 2009
• Zajęcia dydaktyczne w Wyższej Szkole Zarządzania : Strategia Reklamy, Promocja Wizualna i Techniki Reklamy – luty – maj 2008
• Finałowe eventy Wielkiej Loterii Świątecznej na 12 urodziny TESCO – luty 2008
• Otwarcie Hipermarketu LEROY MERLIN POLSKA Rumia k. Gdyni: Konferencja prasowa, oficjalna uroczystość dla VIP, impreza dla Klientów – styczeń 2008...