By odnieść sukces, nie wystarczy mieć świetny pomysł czy doskonałą ofertę. I w biznesie, i w życiu osobistym, powodzenie zależy przede wszystkim od przekonania innych do swoich racji. Jak to zrobić? Nauczyć się wywierać wpływ na odbiorcę oraz wzbudzać u niego pożądane emocje i zachowania! Praca pod okiem doświadczonego trenera i bogaty program ćwiczeń praktycznych sprawią, że każdy uczestnik tego szkolenia osiągnie ten cel.
Szkolenie z Wywierania wpływu jest bardzo wysoko oceniane przez naszych Klientów.
Szkolenie kierowane jest do: osób zainteresowanych poznaniem metod i technik wywierania wpływu i przekonywania oraz pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym kierunku. W szczególności to szkolenie dedykowane jest do osób, które w swojej pracy wpływają na decyzje i działania innych lub ich praca opiera się w dużym stopniu na kontaktach z innymi ludźmi (klientami, współpracownikami, podwładnymi).
Zakres tematyczny szkolenia:
1. Dobór słów i argumentacja
2. Potęga języka - wzbogacone porozumiewanie się
3. Językowe techniki perswazji
4. Zasady wywierania wpływu na ludzi
5. Typy osobowości i ich reakcje emocjonalne w sytuacjach trudnych
6. Analiza wypowiedzi - technika wyjaśniania zajmowanych stanowisk
7. Radzenie sobie z negatywnymi emocjami
8. Przydatne umiejętności społeczne w przekonywaniu strony
9. Rozpoznawanie postawy stron na podstawie języka ciała
10. Zmiana stanowisk poprzez zmianę gestykulacji,
11. Techniki werbalne w zmianie nastawienia rozmówcy
12. Praca głosem
13. Gry między ludźmi - uniwersalna forma interakcji
Termin: 6-7 października 2009
Miejsce: Kraków
Kontakt
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji lub pragnące zgłosić swój udział w szkoleniu otwartym zapraszamy do kontaktu z Działem Szkoleń.
Ze względu na organizacyjne przygotowanie szkolenia prosimy o zgłaszanie swojego udziału do dwóch tygodni przed terminem rozpoczęcia Szkolenia.