Jeśli ma to być wizytówka faktycznie tylko z danymi firmy (a nie z danymi pracownika tej firmy) to powinna zawierać podstawowe informacje o przedsiębiorstwie, takie jak:
- Nazwa firmy > nazwa handlowa, pod jaką firma funkcjonuje (ewentualnie też np. w nawiasie nazwa kluczowej marki).
- Adres > pełen adres siedziby firmy, włącznie z kodem pocztowym i miastem.
- Numer telefonu > numer telefonu, pod którym można skontaktować się z firmą.
- Adres e-mail > adres poczty mailowej, na który można wysłać wiadomość do firmy.
- Strona internetowa > adres strony www firmy.
- Logo > logo lub inny element graficzny, który identyfikuje firmę.
- Opis działalności > bardzo krótki opis, czym zajmuje się firma i/lub co oferuje swoim klientom.
- Godziny otwarcia > jeśli firma posiada stałe godziny otwarcia, warto umieścić je na wizytówce.
Zapytaj eksperta o szczegóły »