Logo firmy: Agencja Reklamowa Quiet Axis Bartosz PaczkowskiAgencja Reklamowa Quiet Axis Ba...
Zajmujemy się kreacją oraz pełnym wykonaniem powierzonych nam za...
Logo firmy: Agencja Reklamy i Druku CursorAgencja Reklamy i Druku Cursor
- Szyldy, - kasetony, - stojaki, - litery przestrzenne i br...
Logo firmy: 3line.pl Sp. z o. o.3line.pl Sp. z o. o.
- artykuły reklamowe, - gadżety reklamowe, - grawerowanie/laser...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Pytanie do ekspertów:

Co to jest e-mail marketing i jak go poprawnie praktykować?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
E-mail marketing to forma promocji internetowej. Firma, która chce prowadzić takie działania powinna zebrać bazę adresową swoich odbiorców, a następnie regularnie, nie za rzadko i nie za często, wysyłać newsletter lub mailingi reklamowe do swoich odbiorców. Newsletter powinien zawierać treści atrakcyjne dla odbiorów i/lub korzyści np. w formie wcześniejszego dostępu do wiedzy/produktów albo rabaty.

Aby zbudować dobrej jakości bazę odbiorców należy na swojej stronie zaproponować jakąś korzyść w zamian za udzielenie zgody na korespondencję. Może to być darmowy e-book, karta pracy, rabat na produkty lub usługi. Bazę mailingową można też zbudować offline: na targach, eventach, w sklepie stacjonarnym.

Częstotliwość wysyłki newslettera zależy od rodzaju biznesu jaki prowadzimy i od... wytrzymałości odbiorców. Może to być codziennie, jeśli jest takie uzasadnienie biznesowe, ale większość odbiorów raczej tego nie wytrzyma i opuści nasza bazę. Bezpieczna częstotliwość to co 2-4 tygodnie.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2022.12.05
Oceń odpowiedź:
0/0