Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Krzyś-Druk Krzysztof JasiuraPrzedsiębiorstwo Produkcyjno-Ha...
Oferujemy: - projekty graficzne i ich realizację, - wydruk cyfr...
Logo firmy: Formedia s.c.Formedia s.c.
- wyroby z plexi - upominki reklamowe - znakowanie laserem - p...
Logo firmy: Symilo s.c. Michał Pawliński, Andrzej JarońskiSymilo s.c. Michał Pawliński, A...
Produkty: - wizytówki - papiery firmowe - druk kopert - ulot...
Pytanie do ekspertów:

Co to jest remarketing?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Proconde Sp. z o.o.
Remarketing to w wielu branżach potężne narzędzie, które pomoże Twojej firmie zdobyć więcej klientów i zapewnić widoczność Twojej marki/produktów, klientom, którzy mogą być zainteresowani ich zakupem. Pewnie zauważyłeś, że czasami, po odwiedzeniu strony internetowej - np. sklepu zajmującego się sprzedażą opon samochodowych - przez następne kilka dni jesteś wprost bombardowany reklamami opon w systemie Google Adwords/Adsense. To właśnie remarketing.

Jego działanie opiera się na wykorzystaniu umieszczonych na stronie WWW plików cookies, które zapisują naszą aktywność i na tej podstawie wyświetlają później konkretne treści. Może on przynieść duże korzyści pod warunkiem odpowiedniej konfiguracji. Najczęściej sprzedawcy nie zależy przecież na tym aby reklamy wyświetlały się klientom, którzy już dokonali zakupu. Dobrym sposobem może być np. dotarcie do klientów, którzy odwiedzili sklep internetowy, zarejestrowali się, przeszli przez większość etapów zakupu, jednak wycofali się przed dokonaniem płatności. Według statystyk nawet 70 procent kupujących (czy właściwie zainteresowanych zakupem) postępuję w ten sposób. Czemu? Niektórzy po prostu nie są gotowi w tym momencie do sfinalizowania zakupu, niektórzy zaś chcą upewnić się do ostatecznych warunków transakcji i pełnej ceny produktu. Warto jednak przypomnieć się takim klientom - coś przecież skłoniło ich do zainteresowania się konkretnym produktem czy usługą.

Działanie remarketingu nie musi jednak sprowadzać się do wyświetlania reklam tekstowych czy wizualnych. Jego przejawem może być np. mailowe przypomnienie o produktach dodanych do koszyka, które nie zakończyły się transakcją. Tak jak wspomnieliśmy na początku - remarketing to potężne narzędzie, pozwalające stosunkowo niedużym kosztem dotrzeć do potencjalnych klientów. Warunek jest jeden - odpowiednie określenie celów oraz zidentyfikowanie aktywności użytkowników naszej strony internetowej co umożliwi stworzenie odpowiedniej kampanii reklamowej.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.03.04
Oceń odpowiedź:
2/0