Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Pytanie do ekspertów:

Jakie są zalety i wady reklam świetlnych?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Zaletą reklam świetlnych jest ich doskonała czytelność przez cała dobę.
W dzień, przy świetle słonecznym odbieramy jak lepiej niż zwykłą reklamę bez podświetlenia.
Natomiast o zmroku i w nocy podświetlenie pokazuję swoją moc przyciągania wzroku. Trudno jej nie zauważyć.
Reklamy świetlne szczególnie zalecane są dla firm usługowych i handlowych działających po zmroku. Np.: apteki, restauracje, hotele, sklepy czynne 24h, stacje paliw, myjnie, etc.
Wadą reklam świetlnych jest ich cena produkcji i eksploatacji.
Wysokość opłat za energię elektryczną można znacznie zmniejszyć stosując podświetlenie LED.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2014.09.29
Oceń odpowiedź:
1/0