Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Pytanie do ekspertów:

Jakie wady i zalety mają reklamy wielkoformatowe?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Reklamy wielkoformatowe w przestrzeni są widoczne z dużej odległości i to jest ich atut. Kolejnym pozytywem jest relatywnie niska cena do powierzchni.
Jakość wydruku niestety nie jest najlepsza, nie stanowi to jednak problemu wizualnego, przy założeniu, że reklama taka jest oglądana / czytana z oddali.
Tego typu plakaty, banery, siatki mesh drukuje się w rozdzielczości 360 dpi, co oznacza, że z bliska teksty i zdjęcia są rozmyte na krawędziach i jest to niekorzystne w odbiorze.
Monumentalizm nie jest elementem estetycznym, dlatego reklamy wielkoformatowe zwykle umieszczane są na elewacjach remontowanych budynków, stanowiąc osłonę wykonywanych prac.
Wielkogabarytowe reklamy znajdują też miejsce w odległości od ulic, co powoduje, że nie przytłaczają swoimi rozmiarami.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.04.20
Oceń odpowiedź:
1/1