Akademia Marki jest usystematyzowanym programem szkoleniowym dla pracowników działów marketingu oraz pracowników firm świadczących usługi marketingowe. Materiał szkoleniowy bazuje przede wszystkim na doświadczeniach rynkowych i uczy wzorców zaczerpniętych z najlepszych praktyk marketingowych. Założycielem i dyrektorem programowym Akademii Marki jest Tomasz Ziółkowski, wieloletni menedżer i dyrektor marketingu, który przez 3 ostatnie lata swojej kariery korporacyjnej pełnił funkcję wice prezesa ds. marketingu Carlsberg Polska. Szkolił pracowników takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Lorenz Bahlsen, Bols, Nestle, Orange, Hochland, Henkel, Panasonic, Coty, Polski Lek, Polpharma, Polbank. Wykłada marketing w ramach programów executive oraz international MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gościnnie prowadzi zajęcia we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Szkole Głównej Handlowej.
W 2007 roku otrzymał prestiżową nagrodę - Highest Ranked Professor, przyznawaną przez studentów programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Do cech wyróżniających Akademię Marki należy fakt, że 80% firm, które nam zaufało zdecydowało się wysłać swoich pracowników na szkolenia Akademii Marki po raz kolejny. Do firm stale współpracujących z Akademią Marki należą: Henkel, Big Star, Interia.pl, Ditel. Źródłem informacji o szkoleniach Akademii Marki jest najczęściej rekomendacja znajomych, kolegów z pracy, osób, które brały udział w szkoleniach. Uczestnicy naszych szkoleń przyjeżdżają z Gdańska, Krakowa, Kalisza, a nawet z Wiednia.