Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Symilo s.c. Michał Pawliński, Andrzej JarońskiSymilo s.c. Michał Pawliński, A...
Produkty: - wizytówki - papiery firmowe - druk kopert - ulot...
Logo firmy: Scan-Motopol S.A.Scan-Motopol S.A.
Firma nasza oferuje: - reklamę wizualną: tablice, szyldy, bilbo...
Logo firmy: Reklamoteka Sp. z o.o.Reklamoteka Sp. z o.o.
- szyldy, - kasetony, - potykacze, - reklama świetlna, - t...
Logo firmy Marketing Partners Tomasz Ziółkowski

Marketing Partners Tomasz Ziółkowski

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 5385  

Firma w Odi.pl

ponad 16 lat

Miejscowość

Warszawa

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

1-4

Telefon

601 ... pokaż tel.601 270 833

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Marketing Partners Tomasz Ziółkowski

Akademia Marki jest usystematyzowanym programem szkoleniowym dla pracowników działów marketingu oraz pracowników firm świadczących usługi marketingowe. Materiał szkoleniowy bazuje przede wszystkim na doświadczeniach rynkowych i uczy wzorców zaczerpniętych z najlepszych praktyk marketingowych. Założycielem i dyrektorem programowym Akademii Marki jest Tomasz Ziółkowski, wieloletni menedżer i dyrektor marketingu, który przez 3 ostatnie lata swojej kariery korporacyjnej pełnił funkcję wice prezesa ds. marketingu Carlsberg Polska. Szkolił pracowników takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Lorenz Bahlsen, Bols, Nestle, Orange, Hochland, Henkel, Panasonic, Coty, Polski Lek, Polpharma, Polbank. Wykłada marketing w ramach programów executive oraz international MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gościnnie prowadzi zajęcia we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Szkole Głównej Handlowej.

W 2007 roku otrzymał prestiżową nagrodę - Highest Ranked Professor, przyznawaną przez studentów programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Do cech wyróżniających Akademię Marki należy fakt, że 80% firm, które nam zaufało zdecydowało się wysłać swoich pracowników na szkolenia Akademii Marki po raz kolejny. Do firm stale współpracujących z Akademią Marki należą: Henkel, Big Star, Interia.pl, Ditel. Źródłem informacji o szkoleniach Akademii Marki jest najczęściej rekomendacja znajomych, kolegów z pracy, osób, które brały udział w szkoleniach. Uczestnicy naszych szkoleń przyjeżdżają z Gdańska, Krakowa, Kalisza, a nawet z Wiednia.

Oferta firmy

Program Akademii Marki składa się z 6 poziomów kompetencji:

I poziom: Fundamentals of Branding- Zawiera fundamentalną wiedzę dotyczącą nowoczesnego marketingu.

II poziom: Praktyczne wykorzystanie badań rynkowych w marketingu - poświęcony jest niezbędnym narzędziom i metodologiom badawczym, analizie ich wyników.

III poziom: Tajniki skutecznych promocji - Uczestnicy będą mogli usystematyzować swoją wiedzę oraz dowiedzą się kiedy promocje są dobrym rozwiązaniem marketingowym.

IV poziom: Tworzenie i realizacja skutecznej kampanii reklamowej - Wiele przykładów udanych i nieudanych kampanii reklamowych oraz wspólne ćwiczenia.

V poziom: Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki - Uczy, jak opracować analizę rynku, zdefiniować cele i strategie marketingowe, ułożyć plan działań i zaplanować budżet.

VI poziom: Nowoczesny marketing strategiczny - Skupia się na badaniach strategicznych, ich analizie, tworzeniu strategii portfelowej, architektury marek oraz pozycjonowaniu ich produktów.

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »