Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: 3line.pl Sp. z o. o.3line.pl Sp. z o. o.
- artykuły reklamowe, - gadżety reklamowe, - grawerowanie/laser...
Logo firmy: Agencja Reklamy i Druku CursorAgencja Reklamy i Druku Cursor
- Szyldy, - kasetony, - stojaki, - litery przestrzenne i br...
Logo firmy: Agencja Reklamowa Quiet Axis Bartosz PaczkowskiAgencja Reklamowa Quiet Axis Ba...
Zajmujemy się kreacją oraz pełnym wykonaniem powierzonych nam za...
Logo firmy

Marketing Research World Anna Sojka

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 2146  

Firma w Odi.pl

ponad 13 lat

Miejscowość

Bydgoszcz

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

1-4

Telefon

793 ... pokaż tel.793 111 617

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Marketing Research World Anna Sojka

MRW jest firmą badawczą, która charakteryzuje się szerokim wachlarzem, oraz wysoką jakością wykonywanych usług. Koncentrujemy się na szybkim, rzetelnym oraz dokładnym dostarczeniu klientowi wymaganej informacji, zgodnie z obowiązującą metodologią badań. Kierujemy się sprawdzonymi metodami oraz wprowadzamy skuteczne innowacje dzięki wsparciu merytorycznym, jakie zapewnia Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Stosujemy komputerowe programy statystyczne, dzięki czemu wyniki badań uzyskiwane są w bardzo krótkim czasie.

Pracujemy przy wykorzystaniu następujących metod: Badania Rynku, Badania Marketingowe, Sondaże, Badania Tajemniczego Klienta Badania branży FMCG Badania satysfakcji Ankieta ogólna, Obserwacja ukryta, Ankieta pocztowa, Wywiad telefoniczny, Focus (FGI) Metoda cienia (shadowing), Test ślepy (blind test), Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Badania Trackingowe, Diady i Triady. Zakres przeprowadzanych badań wynika z potrzeb naszych klientów. Oferta skierowana jest do podmiotów, które są zainteresowane szybkim oraz niedrogim uzyskaniem informacji. Jesteśmy po to, by w możliwie krótkim czasie rozwiązać problemy decyzyjne naszych klientów.

Oferta firmy

- Badania rynku,
- Badania marketingowe,
- Sondaże,
- Badania FMCG,
- Badania Tajemniczego Klienta
- Ankieta ogólna,
- Obserwacja ukryta,
- Ankieta pocztowa,
- Wywiad telefoniczny,
- Metoda cienia (shadowing),
- Test ślepy (blind test), ,
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI),
- Badania Trackingowe,
- Diady i Triady.
- Cati
- Badania telefoniczne
- badania społeczne
- badania ilościowe
- badania jakościowe
- business-to-business
- in home
- IDI
- mystery shopping /customer
- face to face
- testy

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »