Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozlicz...
Szkolenie skierowane jest pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów oraz mają do czynienia z trudnymi sytuacjami wymagającymi profesjonalnych rozwiązań.
Korzyści dla uczestników:
Zdo...
Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja i że nie ma szans na wykonywanie planów sprzedaży.
Jeżeli jesteś handlowce...
Nabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
• Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
• Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym
• Efektywnej analizy i...
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.
Korzyści dla uczestników
• Pozna...
Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić...
Trening efektywnej komunikacji w biznesie – POZIOM ZAAWANSOWANY
Niezależnie od celu jaki sobie stawiamy, komunikacja czyli porozumiewanie się jest podstawą naszych działań w biznesie i w ży...
Podczas tego praktycznego warsztatu celem będzie przybliżenie osobom nie związanym na co dzień z finansami jak rozmawiać z księgowością i jak rozumieć przekazywane przez dział finansowy informacje.
...
Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za sprzedaż samochodów, akcesoriów i części samochodowych.
Cel szkolenia:
Zwiększeni...
Pomyśl, że kiedy wykonujesz jakąś czynność lub jej zaniechasz – ZAWSZE DOKONUJESZ WYBORU. Zajmując się jedną czynnością automatycznie podejmujesz decyzję, że nie zajmujesz się inną czynnością. P...